⚡PGE zaprasza do korzystania z aplikacji „Moje PGE”!
27-10-2025Data publikacji, 27-10-2025,Adrian PłatosAutor, Adrian Płatos,42Ilość wyświetleń, 42
Dbając o wygodę mieszkańców, PGE zachęca do zainstalowania bezpłatnej aplikacji mobilnej „Moje PGE” . To praktyczne narzędzie pozwala w prosty sposób zarządzać energią w domu i być zawsze na bieżąco z najważniejszymi informacjami dotyczącymi dostaw prądu.
Dzięki aplikacji można m.in.:
zgłosić awarię prądu w kilka kliknięć, bez konieczności dzwonienia na numer alarmowy,
otrzymywać powiadomienia o planowanych wyłączeniach, aby zawsze wiedzieć, kiedy mogą wystąpić przerwy w dostawie energii,
sprawdzić najważniejsze informacje o stanie dostaw prądu w gminie.
Aplikacja jest dostępna w sklepach Google Play i App Store – wystarczy wyszukać: Moje PGE.
Korzystanie z aplikacji „Moje PGE” to szybki i wygodny sposób, aby kontrolować rachunki, reagować na awarie i mieć pewność, że zawsze będziesz dobrze poinformowany o sytuacji energetycznej w naszej gminie.
Więcej informacji znajdziesz na stronie: mojepge.pl